Bugünden itibaren yeni umutlara yolculuğa başlıyorum..

 Kırılan özgüveni bantla yapıştırdım ve hayatın bana sunduğu yeni fırsatları tüm opportunistliğimle kucaklıyorum. Artık "kendi" yaşamıma başlamanın zamanı geldi. Geç veya erken olması mühim değil. Gelen gelmiştir.

Sadece kendi tercihleri doğrultusunda yaşamak.. İşte özgürlük bu! Yaranma derdi olmadan, kim ne deri kafaya takmadan hayatın akılıcılığında koyvermek kendini...İşte yapacağım şey bu..

Düzelmeyecek olan düzelmeyecek.. Kabul ettim bunu. Ama düzelebilecek ve yaşanabilecek çok şey var.

Ne zamanda bana fazlasıyla yetecek gelirimin tadını çıkaramıyor, hatta farkına bile varamıyordum. İşte farkına vardım. Kimsenin nazını çekmek zorunda değilim. Dolapta pastırma var geyfim gıcır. 17 liralık gofret mutlu etmeye yetiyor.

Çocukların büyüyor, ibadetlerimi yapıyorum. Maçlara ful gaz devam..

Ne dert var ne tasa... Yaşarım ben bu hayatı. İşte mutluluk budur ! 

Yorumlar

Popüler Yayınlar