Sinüs eğrisi planını bozmak

 Vakit dar, o yüzden kısa yazıyorum. Düşmanın sinüs eğrisi planı neredeyse deşifre oldu. İki dönem halinde çalışıyor. Kötü dönemde yıldırıyor, iyi dönemde hasılat topluyor.

İyi ve kötü dönemler birbirini takip ediyor ve ben bunlara karşı hep yanlış stratejiler izledim. İyi stabil tutmak istedim olmadı, kötüyü iyileştirmek istedim olmadı.

Kavgayla kötüyü, vererek de iyi dönemi açıyor. Bu iki anahtardan en az birini kırarsam sinüs eğrisi planı bozulacak.

Kavgayı engellemem mümkün değil. Karanlıkta stabil kalmak için diğer anahtarı kırıyorum.

Bunun sonuçları: Kavga şiddeti artacak ve uzayacak. Savaş yada kaç ta elbette kaçacağım. Bu benim kazanacağım bir savaş değil.

Daha başka bir şey sadece bu kadar. Böylece insiyatifi ele alacağım.

Ne olacağına karşı hazırlıyım. Her alternatife karşı planım var. Taviz süreci bitti.

Yorumlar

Popüler Yayınlar