Kısa, orta ve uzun vadeli hedefler

 Hayatın beni rüzgarda savrulan yaprak gibi amaçsızca oradan oraya sürüklemesine mani olmak üzere kendime kısa, orta ve uzun vadeli hedefler koymayı düşündüm.

Hedeflere ulaşmaktan ziyade doğru yol üzerinde bulunmak ve kendimi günden güne geliştirmeyi gaye edindim. Bu blogu da bir gelişim günlüğü olarak planladım. Bir şeyi yazmak her zaman akılda tutmaya göre daha etkilidir.

Ben de gelişim sürecimi ve planlarımı bu blogda yazmaya karar verdim.

Kısa vadeli hedefler

Günlük egzersiz programı: Sabah evde 10 dakikalık ısınma hareketleri ve gün içinde her yarım saatte bir yürüyüşü kapsamaktadır.

Dua ezberleme: Saat 10:00 da 15 dakikalık dua ezberleme programım var.

NETCAD: Saat 15:00 da 15 dakikalık NETCAD eğitim programım var.


Orta vadeli hedefler

Orta vadede Bolu'ya taşınıp babamın evinde oturmayı ve bahçe işleri ile meşgul olmayı planlıyorum. Evin biraz tadilata ihtiyacı var ve araba için de biraz para lazım. 2 sene içinde yaklaşık 30-40 bin TL civarı bir para temin etmem gerekiyor.

B.info

ib.net ve face sayfası

Yei.com

Ne.net

Bu web sitelerinden en az 30 BİN TL ve maaştan da 10 BİN TL gelmesi gerekiyor.


Uzun vadeli hedefler

İyi insan olmak

İyi insan olma yolundaki süreci bu blogda yazacağım.


Mevcut sorunlar

Aile içi sorunlar yaşıyorum. Kızım benden uzaklaştı. Eşimin bir numaralı düşmanıyım. Komşuluk ilişkilerim yoka yakın.

Komşuluk konusunda yapabileceğim pek bir şey yok ama aile içindeki huzuru sağlamak için gayret etmeliyim.

Eşim ve kızım bana uzaklar. Varsın uzak olsunlar. Ben ilaç gibi olayım. Yani ihtiyacı olduğunda beni arasında bana ulaşabilsinler, sonrasında ise isterlerse unutsunlar.

Ev içinde yersiz didişmelerden uzak durmaya çalışıp hedeflerim doğrultusunda ilerlemeliyim.

Toprak gibi olmalıyım. İnsanlar ne yaparsa yapsın olumlu ve verici ve ayrıca sakin olmalıyım. Bana bassınlar, istiyorlarsa. Toprağa yıllardır basarlar ama o hep yerindedir, basanlar ise ölür, kaybolur gider.

İnternet mevzuunda gerekli sadeleştirmeyi yapamadım. Yukarıdaki 4 site ve mide sitesini 2 yıllık süreçte satacağım. Adsense ve tanıtım yazılarından 1500+200 gibi bir rakam geliyor ve hedeflediğim yerdeyim. Fakat süreci rayına oturtmam gerekiyor.

Yanlış dahi olsa şu programı uygulayacağım:

Aşağıdaki siteler kalacak. Hem rehabilite edilmeleri, hem de periyodik yazı girişlerinin olması gerekiyor. Bunu nasıl yapacağım. Halen gücümün üzerinde sitem var.

Volbiex.com: Bu site için iki haftada bir 3+3 lük bir çalışma planlıyorum. Bir hafta pas geçip diğer hafta 3 yazı yazacağım. Ayda toplam 6 yazı. Bu alexayı düşürmez ancak hiti sabit tutar.

Örnek liste:

Birinci hafta: 

Tırnak mantarına iyi gelen kremler

x krem tırnak mantarına iyi gelir mi

y krem tırnak mantarına iyi gelir mi

üçüncü hafta: 3 adet k,l,m krem tırnak mantarına iyi gelir mi

 İki ve dördüncü haftalar ise yarı yarıya araba sitelerine ayrılacak.

Şöyle ki:

bir hafta 4 adet ariza isaretleri

Diğer hafta 4 adet araca

Böylece sitelere haftada bir yazı girişi olacak.

Vo. haftalarında ikişer adet bil yazıları olacak.

pc.com yazılarını ise eve bırakıyorum.

Geri kalanı ise satılacak site için kullanılacak.

Basur ve mide sitesini 20 aralık itibariyle satmış olacağım. Açık artıma ile en çok veren alır. İkisinden toplam en az 6 bin hedefliyorum. Ocak-Mayıs itibariyle yem. en 5 bin getirmeli. Haziran Aralık arası neren ve saraçoğlu. En az 3 bin TL+ 16 bin.

2023 ocak itibariyle site satışından elime geçecek para: 6 + 5 +19 = 30 BİN TL 


Program sırasıyla şöyle:

Birinci hafta: 3 vo + 2 bil +3 basur

İkinci hafta:4 işaret+ 4 basur

Üçüncü hafta: 3 vo + 2 bil +3 basur

Dördüncü hafta: 4 arıza +4 basur


Öncelikli olarak halledilmesi gereken mesele: Düşüncelerin iyileştirilmesi ve dedikodunun terk edilmesi.







Yorumlar

Popüler Yayınlar