Dehşet ve terör

 Keşke dünya güzel bir yer olsa. İnsan olmasa idi huzur fışkıracak olan bir yerin insan sonrası kan ve gözyaşı diyarı olması üzücü.

Her ne kadar içindeki güzellikleri görmeye çalışsam da insan tam da şeytanın tarif ettiği gibi...

İstisnalar dışında şeytanın ordusunda seve seve görev yapan insanoğluna söz geçirmenin yolu terör ve dehşet verecek derecede güç ortaya koyabilmek olabilir mi ?

Her durumda doğrusunu yap diyen biri için teröre göz kırpmak alternatifler arasında olabilir mi ?

Peki ne yapacağız, çirkefliğe göz mü yumacağız ? Kaçmak mı çare savaşmak mı yoksa sevişmek mi ?

Allahım sana sığınıyorum. Bana doğru yolu göster. Sen birini saptırırsan doğru yolu bulduracak yoktur. Beni senin yolundan saptırma. Günahlarımla sana yalvarıyorum, dua etmekten başka değerim olmadığı da biliyorum.

Zalimleri zulüm yolunda muvaffak eyleme. Bizleri de zalimlere dönüştürme. Aminn..

ç

Yorumlar

Popüler Yayınlar